مظلومی: با حجازی و دیگر بزرگان استقلال را می‌‌سازیم
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، پرویز مظلومی به تشریح آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال پرداخت. سرمربی استقلال در ابتدا گفت: در آبادان بازی خوبی انجام دادیم. روی اشتباهات فردی و بر خلاف جریان بازی دو گل دریافت كردیم و در نیمه اول اگر از موقعیت‌هایمان به خوبی بهره می‌بردیم باید 5 گل به ثمر می‌رساندیم، واقعیت این است كه در آبادان روی منطق فوتبال گل نخوردیم و باید برنده مسابقه می‌شدیم.
وی ادامه داد: جریانی وجود دارد كه می‌خواهد در استقلال اختلاف ایجاد كند ولی هواداران مطمئن باشند تا من هستم هرگز اجازه نمی‌دهم استقلال به حاشیه كشیده شود. من آنقدر شهامت دارم كه شكست را بپذیریم، در هر صورت هركسی نظری دارد و همه آزادند كه صحبت‌های خود را بیان كنند اما آنچه مهم است اعتقاد و تفكرات من به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال است. باید در اینجا اعلام كنم هنوز تیم دلخواه خود را پیدا نكرده‌ام چرا كه در برخی از پست‌ها بازیكن مكمل نداریم و با جابه‌جایی نفرات سعی داریم مشكلات را مرتفع كنیم هرچند باز هم باید از زحمات آقایان فتح‌اله‌زاده، نظری و امیری كمال تشكر را داشته باشم كه در فصل نقل و انتقالات با عنایت به زمانی كه از دست رفته بود بهترین تیم ممكن را جمع و جور كردند. با بضاعتی كه داریم امسال فقط به دنبال كسب نتیجه هستم چرا كه می‌دانم اگر تیم نتیجه نگیرد كسی نمی‌گوید تیم خوب و زیبا بازی كرد. وقتی تیم می‌بازد همه ایراد می‌گیرند و وقتی می‌برد كسی صحبتی نمی‌كند، این واقعیت این روزهای فوتبال ماست و از آن گریزی نیست و باید آن را بپذیریم.
مظلومی در ادامه تصریح كرد: در مسابقه با نفت پس از پایان بازی به من اعلام كردند كه مصاحبه زنده تلویزیونی داریم و بنده هم استقبال كردم و اعلام كردم كه به رختكن می‌روم و منتظر اعلام مسئولان می‌مانم. پس از مدتی فردی آمد و از بنده دعوت كرد، بعد متوجه شدم فرد مذكور برای حضور در كنفرانس مطبوعاتی از بنده دعوت به عمل آورده است. در هر صورت اگر قصد نداشتم مصاحبه كنم به كنفرانس مطبوعاتی نمی‌رفتم. در این اثناء سوءتفاهم به وجود آمده و همین جا اعلام می‌‌كنم وظیفه یك سرمربی است كه حتی پس از شكست پاسخگوی اصحاب رسانه باشد. در هر حال در همین جا بابت آن اتفاق عذرخواهی می‌كنم هرچند از سوی من قصوری رخ نداده بود. آنچه بیشتر آزاردهنده بوده اظهارنظرهای افرادی بود كه از هیچ چیز اطلاعی نداشتند.
مظلومی در ادامه افزود: امیدوارم كارشناسان در آنالیز برنامه‌های زنده سیما دقت نظر بیشتری به خرج دهند. برای اطلاع دوستان و كارشناسان كه مورد احترام بنده هم هستند عرض می‌كنم ما با روش 3-3-4 بازی می‌كردیم نه 2-5-3. با دو هافبك دفاعی (آشوبی و رحمتی) و یك هافبك نفوذی جباری و با سه مهاجم یعنی میداودی،‌مجیدی و شریفات وارد میدان شدیم و تا انتها نیز با همین روش بازی را ادامه دادیم و بزرگ‌ترین مشكل ما مصدومیت غیر منتظره جباری بود كه برنامه‌های ما را بر هم زد. ضمن آنكه مبعلی هم در روزهای قبل مصدومیت جزئی داشت و از آمادگی صد در صد به دور بود.
سرمربی استقلال اظهار داشت: خوشحالم تبعات پیروزی در دربی 69 برای ما بیشتر جنبه مثبت داشته است. ما توانستیم در جام حذفی و لیگ به استثناء بازی با نفت نتایج خوبی كسب كنیم. در هر حال ما هم دوست داریم و هم دشمن. باید از دوستان استفاده بیشتری بكنیم و دشمنان خود را بهتر بشناسیم و با آنها مقابله كنیم. بعد از شكست تیم پیروزی در دربی خیلی‌ها منتظر شكست استقلال بودند. پس از شكست در آبادان این اولین مصاحبه من است. سعی می‌كنم از این به بعد تا 48 ساعت پس از بازی‌ها مصاحبه نكنم تا تیمم در آرامش باشد. بار دیگر به خاطر این مساله از اصحاب رسانه عذرخواهی می‌كنم، اما من باید تمام تمركزم بر روی تیمم باشد و چاره‌ای جز این ندارم.
مظلومی در انتها گفت: هیچ كدورتی با حجازی و سایر اعضای كمیته فنی ندارم. ما سال‌هاست كه در كنار یكدیگر هستیم. قبلاً هم گفتم هر فردی در هر جایگاهی نظراتی دارد و من همه آنها را می‌شنوم. بیان نظرات هرگز باعث بروز كدورت نخواهد شد. هدف همه ما در استقلال یكسان بوده و آن موفقیت مجموعه استقلال است.آقای حجازی بزرگ ماست و به تیم ما کمک می‌کند و با نظر ایشان و همه بزرگترهای تیم استقلال را می‌سازیم.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 633
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: